Santa Claus is coming to town

Rentoilin kotona tänään aamun ja päivän, mutta neljän aikaan muistin, että tänään avattiin Helsingin joulukatu ja pakkohan sitä oli mennä fiilistelemään sitä. Mä oon niin odottanu tätä, että ois vähän lunta ja jouluvalot tulis. Ne tuo niin paljon valoa ja joulufiiliksen kruunas vielä kuoro joka lauloi Stockan edessä joululauluja. Mä oon niin jouluihminen! Joulufiilistä toi myös tietenkin Stockan jouluikkuna jonka kuvasin tännekin äidin pyynnöstä. Muistan ku pikkutyttönä olin aina ihan mielissään kun jouluikkuna julkaistiin... okei oon vieläkin mielissään.


Kuukausi ja 3 yötä jouluun! Kohta pitäis ostaa joulukalenterikin! Sain muuten jouluaatonkin vapaaksi töistä joten pääsen viettämään  joulua 23.-26.12 Ouluun perheeni luokse. Me so happy!

8 kommenttia:

  1. komia poikaystävä :) meettekö yhessä ouluun?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Poikaystävän perhe asuu myös Oulussa joten joo. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kun mainitsit Stockan jouluikkunan, tajusin että täälläkin on julkistettu NK:n ikkunat tänään. Pakko mennä kurkkimaan heti huomenna! Harmi vaan ettei Tukholmassa oo yhtään lunta:(

    Ihana hattu! :)

    (en osaa kirjottaa luontevia kommentteja.........)

    VastaaPoista
  4. Elli: Voi se NK:n ikkuna on varmasti tosi kaunis. :)

    VastaaPoista
  5. Härliga bilder! Kom ihåg att vara snäll nu för att tomtarna finns allenstans! Mamma

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -