301210

Nyt on töistä kotiuduttu ja huomenna onkin viimeinen työpäivä tällä osastolla missä oon nyt vajaa kolme kuukautta ollu töissä. En tiedä miten joudun aina näihin tilanteisiin, mutta mulla piti alunperin olla huominen vapaa, mutta sitten suostuinkin töihin ja äskeisen puhelun päätteeksi voin vaan todeta, että aha mulla on huomenna yhdeksän tunnin päivä töissä. How nice, oon varmaan siis aika rätti kun lähden töistä suoraan kohti Oulua ja kotona Oulussa oon noin kello 22. Niin, että säälin niitä henkilöitä ketkä joutuvat kanssani uuttavuotta viettämään!

Miten te muut muuten juhlistatte vuoden vaihtumista? Mulla itellä on tässä viikon sisällä vaihtunu aikalailla suunnitelmat. Eka piti olla täällä Helsingissä ja mennä johonkin bileisiin kavereiden kanssa, no sitten sain tän mun mestariajatuksen lähteäkkin Ouluun. Tuntuu vähän tyhmältä nyt mennä Ouluun kun a) se ilta menee niin myöhään kuitenkin b) ei oo suunnitelmia oikein ollenkaa (tiedän vain kenen kanssa olen) ja täällä Helsingissä mut kutsuttiin siisteihin poolpartyihin, jotka nyt missaan. Ehkä joku toinen kerta sitten! No ainakin seura on loistavaa siellä Oulussakin! :)

Niin ja kävin mä tänään töiden jälkeen ihan vähän shoppailemassakin. Kävin Stockalla, Monkilla, Weekdayssa ja Helsinki10:ssä, mutta vain Stockalta ostin jotain. Mutta jotain mistä oon kauan haaveillu.
 Tähän loppu Lotan alennusmyyntishoppailut tänä vuonna (niin huominen enää aikaa ja sillonkin oon koko päivän töissä muahaha), no ei vitsi vitsi. Tavote olis, että en ostais enää mitään tammikuussakaan enää alennusmyynneistä Suomessa vaan ostelen sitten sieltä Jenkeistä ku sinne meen! Tiedän ainakin nyt missä asussa matkustan ne pitkät lennot. ;) Mutta lyhyesti ja ytimekkäästi olen ostanut joulun alennusmyynneistä tasan kaksi juttua: Laukun ja oloasun. Vaikka kummallakin on ollu hintaa ihan kivasti, niin oon tyytyväinen siitä, etten oo ostanu mitään turhaa sillä periaatteella, että "ostan ku halvalla saan". Joten ne turhat vaateostokset on jääny kokonaan pois! :)

Nyt lähden pakkaamaan tota matkalaukkua ja sen jälkeen rentoudun uudessa oloasussani ja odottelen huomista! :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -