Monday

Tänään oli taas yksi ensimmäinen työpäivä. Tällä kertaa vaihdoin siis vain talon sisällä osastoa millä työskentelen, vaikka nyt tuntuukin, että ois ihan uus työpaikka! Voi, että tuntu hyvältä kirjottaa nimi alle vakituiseen työsopimukseen! ;) No muuta mä en ookkaan ehtiny tehdä tänään kun olla koulutuksessa ja sitten töissä vielä ja tossa tunti sitten tulin kotiin.

Mikäköhän läntti tohon peiliin on yhtäkkiä tullu? Note to self: Pese peilli! Tää on vissiin tätä arkea kun kaikki kuvat menee peilin kautta kun Henkka on aamut/päivät koulussa ja mä oon taas illat töissä joten menee sen verran ristiin nämä menot, että ei oo sopivaa aika kuvata asukuvia. Onneksi mä teen nykyään vaan töitä 3 iltaa viikossa ja samoin Henkka niin jotain yhteistä aikaakin tulee olemaan! :)

Toivottavasti teillä on alkanu viikko kivasti! :)

3 kommenttia:

  1. miks et laita itselaukasinta =) ?

    VastaaPoista
  2. miks et laita itselaukasinta =) ?

    VastaaPoista
  3. Petra: Koska itselaukaisin ilman semmosta kaukosäädintä on mun mielestä tyhmä juttu. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -