Onnellista uuttavuotta 2011!

Niin otsikossa tää tulee jo esille, mutta hyvää uuttavuotta kaikki ihanat lukijat! :) Mun vuosi vaihtui aika kiireessä. Mulla oli nimittäin eka se 9h työpäivä ja kuuden jälkeen hyppäsin bussiin kohti lentokenttää sitten ja äkkiä Ouluun ja kotona olin siinä noin kello 22, joten ymmärrätte varmaan, että oli kiire! No oltiin kuitenkin poikien kanssa täällä meillä viettämässä uuttavuotta ja lähdettiin me baariinkin käymään sitten keskiyön jälkeen mikä oli suuri virhe, koska siellä oli niin tylsää, että oltiin jo kotona vähän yli kahdelta.

Leikittiin vähän lisäsalamalla, joten kuvat on vähän mitä on, haha! Tarjoiluun kuulu eilen lihapullia, prinssinakkeja, viinirypäleitä ja juustoa coctailtikuissa ja parit siiderit ja lasi valkkaria. Juomapuoli pysyi sen verran vähässä, että ei tarvi onneksi tänään ainakaan sitten huonosta olosta kärsiä. ;)

No miten teidän uusvuosi vaihtui?

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, teillä näytti olevan tosi kivaa. Mä oon tosi huono lähteen baariin tälläisinä isoina juhlajuttuina koska siellä on yleensä liikaa porukkaa ja jotenkin tuntuu että se meininki lässähtää aina baarissa..

    Meillä vaihtui vuosi rauhallisesti mutta kivasti :)

    Mukavaa alkanutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. Reetta: Haha, mä en kans oikein noista baareista perusta tämmösinä päivinä, että toivottavasti ens vuonna jotain muuta luvassa. :D Kiitos samoin! :)

    VastaaPoista
  3. mulla meni uus vuos vähän ohi, eikä ihan niiin kuin kuvittelin :) hauskaa oli kuitenkin :> noitten kuvien perusteella teillä näytti olevan kiva ilta! :)

    VastaaPoista
  4. Milla: Iteltä meni kans vähän ohi kyllä ku olin niin poikki. :D

    VastaaPoista
  5. eikö tuolla ollu ketään muita tyttöjä :O

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Meillä kotonako? Ei, minä ja neljä poikaa vain. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -