Lauren Conrad Style

Multa pyydettiin jo vähän aikaa sitten postausta Lauren Conradin Style kirjasta.

Kirja on jaettu kolmeen eri osa-alueeseen: Fashion, Beauty ja Lifestyle. Näiden aiheiden alla on yksitoista eri lukua joista omat suosikit on Building Your Wardrobe, The All-American Uniforn: Jeans and T-shirts, Hair, Work and School ja Travel.
Tämä asukokonaisuus oli yksi suosikeistani koko kirjassa. Varmaan vaikeeta arvata miksi minulla on nyt pakkomielle isolle Cashmerehuiville?

Kirjassa Lauren käy läpi vaatekaappinsa tukipilarit joiden ympärille asut rakentuvat, vinkkejä matkalaukun pakkaamiseen, pukukoodit, meikki- ja hiusvinkkejä ja niin, melkeimpä mitä vain vaatteisiin liittyvän.

Ostaessani kirjan ajattelin lähinnä, että kuvista voisi inspiroitua, koska Laurenin tyyli on niin mieleinen mutta en ajatelutkaan, että tekstit olisi ollut enemmän inspiroivia. Yleensä kiinnitän juurikin kaikessa huomiota kuviin enkä tekstiin, mutta tässä kirjassa tekstitkin oli niin kiinnostavia, että luin tämän läpi USA:ssa ollessani kahdessa illassa.

Inspiroiduin tästä kirjasta ihan valtavasti ja aloinkin heti tämän luettuani metsästämään farkkuja ja perust-paitoja. Asioista joita en ollut huomannut tarvitsevani, koska ne on niin tavallisia.

Suoraan kirjasta:

“I think of the core of my wardrobe as the clothes that I always pack when I travel, because they’re comfortable, they’re flattering, and they’re the items that most make me feel like myself when I’m far from home. It’s good test, actually – to go through your wardrobe and pick out your ten favourites, wear-to-death things, whether it’s a white T-shirt, an argyle sweater or a sequined miniskirt. Boiling it down will give you a pretty good picture of what your personal style is.”

Ajattelinkin alkaa katsomaan vaatekaappiani läpi ja etsimään näitä 10 suosikkia. Pitäisi muuten viedä kirpparille tai laittaa Huuto.nettiin tavaraa. Niin älyttömästi ylimääräistä täällä nimittäin on.

Muita tyylikirjoja kirjahyllystäni:


Kiinnostaako nuo muut kirjat ja onko joku muukin lukenut Lauren Conradin Style kirjan?

15 kommenttia:

  1. Tuo mainitsemasi lemppariasu Conradilta on omakin ehdoton suosikkini kirjasta! On se kumma, miten noinkin yksinkertasen näyttää noin tyylikkäältä :D Kerro ihmeessä kun löydät jostain etsimäsi muhkean cashmeren, itsekin sain päähänpinttymän siitä ;)
    Löysin blogisi juuri ja olenkin tänään selaillut läpi postauksiasi! Kiitos MK:n korkkarivinkistä, täytyy suunnata Stockalle :) Tsemppiä kovasti myös pääsykokeisiin, itsekin aloitin nyt yo-kirjoitusten jälkeen pakertamisen :)

    VastaaPoista
  2. Pitäisi itsekin hankkia nuita kirjoja kun vain saisi aikaiseksi :) Varmasti todella mielenkiintoista luettavaa.

    VastaaPoista
  3. Jonna: No älä! :D Mä oon kyllä menny jo maailman ääriin ton huivin kanssa ja yksi ainoa täydellinen on löytyny. No se maksaa 800e joten etsintä jatkuu. :S Voi kiitos! Kiva, että löysit tänne ja tsemppia sullekin lukemiseen! :)

    Tiia: Varsinkin toi Style ja sitten Sex and the city-elokuvakirjat on mun lemppareita! :)

    VastaaPoista
  4. Mitään en ole noista lukenut, mutta kiinnostaa kyllä...heti kun koulukirjoilta liikenee aikaa... Ehkä kesälomalla tulee luettuakin. :)

    VastaaPoista
  5. Minna: Mulla aina välillä joku noista joutuu käteen vaikka pitäisikin lukea talouskirjoja vain ja ainoastaan, haha. :D

    VastaaPoista
  6. You know you want it kiinnostaa mua kyllä! Oon meinannut monet kerrat sen tilata mutta vielä ei ole kassalle asti päästy.(:

    Onko kirjassa paljon kuvia vai onko se enemmän tekstiä? Kuvat kun inspiroivat aina enemmän pukeutumisessa minua.<:

    -L

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Siihen kirjaan olin itseasiassa itse vähän pettynyt, koska olin luullut, että kirja ois enemmän Gossip girl-tyyleistä kertova, mutta ei. Paljon kuvia mutta iso osa on piirrettyjä.

    VastaaPoista
  8. Hih, kirja on kyllä hurjan inspiroiva :) Ja kuvatkin ihan mielettömiä <3

    VastaaPoista
  9. En ole vielä Laurenin Style kirjaa ehtinyt lukemaan mutta muut hänen teoksensa olen lukenut ja niitä voin suositella! :)

    VastaaPoista
  10. maija: Mä oon kans lukenu sen LA Candyn, mutta se ei kyllä oikein ollu mun mieleen. :D

    VastaaPoista
  11. Tiia: Ostin sen jenkeistä, mutta kyllä niitä saa melkein mistä vaan kirjakaupoista ja netistä nyt ainakin. :)

    VastaaPoista
  12. Mistä olet hankkinut tuon sex and the city 2 kirjan? :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Se on ostettu joskus Akateemisesta. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -