Life is a Rollercoaster, Just gotta ride it

Lähdin tänään iltapäivällä klo 16.45 bussilla keskustaan kauheella kiireellä ja bussissa laitoin viestin poikaystävälle, että "mä oon nyt bussissa!" ja luulin olevani myöhässä kunnes vastaukseksi sain "Miksi oot bussissa jo nyt? Meijän piti tavata 17.40.", no olin tietysti luullut jostain syystä, että oltais tavattu 16.40. :D Se siitä kiireestä sitten! Ehdin siinä hyvin kierrellä kaikki kaupat ja käydä ihailemassa Stockan laukkuja ja kosmetiikkaa. Oli aika lähellä ettei Chanelin oranssi kynsilakka lähteny mukaan, mutta ajattelin, että ostan sen sitten joskus kun meen Tallinnan- tai Tukholman laivalle. Oon ihan hulluna oranssiin nyt ja Henkka kertoikin näkevänsä päässään oranssia kun joutuu mun kans kattomaan kaupoissa kaikkea oranssia.

Paita ja laukku Michael Kors, farkut Levi's, kengät H&M, kaulakoru Guess ja huivi Zara (UUSI!)


Ostin tänään tuon pinkin trikoohuivin Zarasta, joka on niin ihanan pirtee! Mukaan Zarasta lähti myös:
Ihana oranssi hame! Henkka kielsi mua käyttämästä tota pinkkiä huivia tän hameen kanssa, mutta musta tuntuu, että aijon siitä huolimatta yhdistää nuo joku kerta!

Huomenna ois tarkoitus mennä lukemaan ja lounasaikaan testaamaan yhtä uutta ravintolaa Emman kans!

4 kommenttia:

  1. Tosi pirtee tosiaan tuo huivi ja tuo kivaa piristystä asuun :) Ja mikäettei se voisi passata tuon oranssin hameenkin kanssa :P

    VastaaPoista
  2. I really like your style, classy!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -