How hard can it be?

Kävin tänään lukemisen jälkeen poikaystävän kanssa keskustassa ennen ku Henkka lähti junalla kohti Oulua. Mun keskustatripillä oli tällä kertaa tarkoituskin, mulla on nimittäin huomenna kolmen kaverin lakkiaiset missä käydä ja oon suunnitellu täydellisen asun. No eihän mikään nyt tietenkään ole täydellistä eli multa puuttuu juhla-asusta laukku.

 Yritin etsiä nudea clutchia mutta ei mistään, ei sitten mistään löytynyt oikean väristä. Olin jo epätoivoinen ja vaikka yleensä vannon aitonahkaisten laukkujen nimeen niin olin jopa valmis tyytymään tekonahkaan mutta ei siltikään! Kävin varmaan keskustan kaikki kaupat läpi, jopa Gina Tricotin jossa en oo varmaan käyny ainakaan 4 kuukauteen, mutta ei sieltäkää löytyny. Nyt pitää varmaan vaan vaihtaa kenkäsuunnitelmia ja valita jotkut toiset kengät joihin yhteensopiva laukku löytyy. Olen katkera Helsingille ja vanhemmilleni jotka on tällä hetkellä Pariisissa. Miksi mä en oo Pariisissa, sieltä olisi varmasti löytyny simppeli nudeclutch!

No käytiin sitten Henkan kanssa terassilla yhillä ja otettiin asukuviakin, mutta koska toi hovikuvaaja ei ollu oikein kuvaustuulella niin niistä kuvista tuli historian huonoimpia niin saatte tyytyä näihin terassilla otettuihin kuviin.
Sain alkuviikosta Postilta sähköpostia, että olisinko halukas testaamaan heidän uutta SmartPOST-pakettiautomaattia. Pääkaupunkiseudulle on avattu tämän kevään aikana 15 automaattia ja ne sijaitsee vilkkailla paikoilla kuten mm. ostoskeskuksissa, ja mitä parasta ne on auki 7 päivää viikossa! Loistavaa, mä niin vihaan nimittäin sitä kun tulee tekstari perjantaina kello neljä, että paketti on saapunut postiin ja sitten oon töissä yhdeksään asti ja saan pakettini vasta maanantaina. No tällä ei ois sitä ongelmaa!

Sain maistiaisiksi Herkkukauppa DeliDelin tuotteita nätissä korissa:

Suolankukkaa, tonnikalamoussea, hummerimoussea ja lohicremeä. Nyt pitää vaan uskaltaa maistaa noita joku päivä sitten! Kiitos kovasti Postille ja DeliDelille! :)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja onnea kaikille tämän kevään ylioppilaille ja valmistuville, toivottavasti teillä on huomenna ikimuistoinen päivä! :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -