Vapaapäivä

Mulla alkoi tänään taas kolmen päivän vapaa ja tänään aamulla Henkan vanhemmat tuli Oulusta tänne meille. No aamulla heräsin aikasin, katsoin pari jaksoa Full Housea koneelta (johon oon ihan koukussa, kuinka söpöjä M-K - ja Ashley Olsen olikaan pieninä?!), aloin imuroimaan ja laittelemaan paikkoja kuntoon. Meillä on kotona nyt aikamoinen kaaos, koska muutto on ens viikolla ja laatikoita on kaikkialla. Tänään sain uuden asunnon avaimet ja käytännössä muutto voitaisiin aloittaa vaikka heti, mutta ensi viikkoon se jää.

Söpö laastari jonka laitoin eilen töissä ku mulle tuli viiltohaava. :<

Näin Mariannan blogissa ihan loistavan ratkaisun laukkukaaokseen:
Näitä vetoketjullisia muovijuttuja saa Ording&Redasta ja tällä isoimmalla on hintaa 9,90e ja tonne mahtuu kaikki mitä kuljetan laukussani mukana päivittäin paitsi lompakko. Nyt tavarat siirtyy helposti laukusta toiseen eikä laukkujen pohjalle jää mitään epämääräisiä roskeja.
Käytiin Henkan vanhempien kanssa keskustassa katsomassa muutamaa turistijuttua ihan vaan sen takia, että he ovat nyt ensimmäistä kertaa Helsingissä meidän vieraanamme. Käytiin myös Kampissa kiinalaisen ravintolan terdellä juomassa oluet ja mun tapauksessa siideri. Tilasin myös itselleni ihanan jälkkärin. :)
Toppi ja housut H&M, huivi Gucci, laukku Louis Vuitton, aurinkolasit Ray-Ban ja kengät Tory Burch.


Sellainen oli mun päivä tänään. Huomenna lähdetään aamulla ajamaan kohti saaristoa ja vietetään siellä päivä! Hyvää yötä kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Disney Channellilta tulee just Sweet Valley High joka tuli joskus 90-luvulla Maikkarilta :D (tuli noista vanhemmista sarjoista mieleen). Luin joskus ton kyseisen sarjan kirjojakin. Meillä näkyi joskus myös TCC (The Children's channel jossa toi sarja näkyi ekana). Jotkut noista "ikivanhoista" sarjoista on ihan hauska ja kiva katella uusintana.

    Jalassa noi baltsut muuten näyttää ihan kivoilta :).

    VastaaPoista
  2. I'm Lacking: Aijaa! Onkohan meillä sitä kanavaa, jos on nii pitää kattoa. :D Joo siis toi Full House on semmonen sarja mitä mä olen pienenä katsonut kun asuttiin San Diegossa ja vieläkin se on vaan yhtä hyvä! :D Voi kiitos! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kaunis olet (:

    tsekkaa munkin blogi (:

    http://angelfallindown.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. hanna: Kiitos! :> Minä katson. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -