Around the world

Sain Mikaelalta matkahaasteen joten eikun matkakuumetta nostattamaan! ;)

1. Ikimuistoisin kohde tähän mennessä?

San Diego, California. Muilla kohteilla ei ole mahdollisuuksi kilpailla tämän kanssa, koska olen asunut tässä kaupungissa 2 vuotta ja lisäksi viettänyt sen jälkeen monta lomaa tuolla! Nämä kuvat ovat vuodelta 2007 kun asuttiin alkuloma 5-tähtisessä hotellissa, joka oli iiiiiihana! Tonne äkkiä takas!

2. Hauskin matkamuisto?

Hauskoja matkamuistoja on varmasti ihan jokaiselta matkalta, mutta ekana tuli mieleen tää yks ilta Itävallan Wienissä luokkakavereiden kanssa vuonna 2008. Koko reissuhan oli niin läppä, koska olin yläasteella ilmoittanu saksan opettajalle, että tähän loppu mun saksanopiskelut ja heippa. No lukiossa kuulin 100e maksavasta Wienin matkasta kolme kurssia opiskeleville. Sanomattakin selvää, että mä ne kolme kurssia kävin sitten!

Mutta palataan siihen yhteen iltaan. Oltiin kaikki 16-17-vuotiaita ja kyseessä oli siis koulumatka joten tietyt asiat ei tietenkään olleet sallittuja. No me haluttiin kuitenkin illalla lähtee baareilee joka oli kielletty meiltä. Asuttiin hostellissa ja tyttöjen kanssa sitten lähdettiin hiippailemaan portaita alas huoneestamme ja kuultiin askeleita alhaalta, säikähdettiin niin paljon, että taidettiin vähän kiljua, katsoimme toisiamme ja juostiin lujaa takaisin huoneeseemme. Huoneessa alettiin nauraa, että eihän se välttämättä ollut edes opettaja ja, että ihan hyvin olisi voitu sanoa, että kävelylle mennään. :D No lähdettiin sitten rohkeammin uudestaan, tavattiin pojat hostellin ulkopuolella ja päästiin baariin asti. Baarin jälkeen käytiin vielä jossain huoltoasemalla hakemassa pieni pullo viiniä, ihan vaan sen vuoksi, että voitais sanoo, että ollaan juotu viinii Wienissä! ;)

3. Upein luontokohde jossa olet käynyt tai haluaisit käydä?

Mä olen elämäni aikana käynyt todella monessa upeassa luontokohteessa, koska mun vanhemmat pitävät sellaisesta. Mä taas en itse arvosta niin paljon sellaisia kohteita eikä ne mua niin paljon kiinnosta. Mutta kai tähän on pakko vastata joku niin se on sitten Havaijin Kauai -saari, vaikka olikin vähän tylsä paikka. :D

4. Paras ranta jolla olet ollut?

Ehdottomaasti Havaijin Oahu -saarella Honolulussa Waikiki beach. Se oli täydellinen. Rannalle oli rakennettu laguuni meren viereen ja oli vaan niin täydellistä!

5. Kohde johon et ihastunut?

Hmm, ei ole paikkaa varmaan josta en ole tykännyt yhtään. Mutta sanotaanko, että Kauai ei ollu oikein mun juttu, eikä Espanjan Malaga. Kaikilla paikoilla on kuitenkin aina ollut jotain hyvää tarjottavaa, että nuokaan ei todellakaan ole ollut mitään floppeja!

Oon tylsä enkä jaksa haastaa ketään ku tuntuu, että kaikki tän jo on tehny! Joten te jotka ette oo, tehkää! ;)

5 kommenttia:

  1. Matkakuume kasvaa kasvamistaan noita sun kuvia katsellessa :)

    VastaaPoista
  2. Miks te asuitte 2 vuotta ulkomailla? Mäkin haluun Jenkkeihin :D

    VastaaPoista
  3. AiDA: Niimpä! :D

    Anonyymi: Vanhempieni töiden perässä. :)

    VastaaPoista
  4. Mikset ihastunut Malagaan?:)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: En osaa oikein kuvailla, jotku paikat kolahtaa ja jotku ei niinkään paljoa. :D Espanjassa tykkäsin esimerkiksi paljon enemmän Barcelonasta!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -