230312

Heräsin tänään aamulla siihen, että olin nähnyt jotain kamalaa unta jossa oli mun poikaystävä ja pari mun ystävää ja olin herättyäni erittäin vihanen heille. Hetken päästä kuitenkin tajusin etten voi olla vihanen jostain mitä tapahtui vaan mun unessa joten otin uudeksi vihan kohteeksi vakuutusyhtiöni. Soitin vihasen puhelun ja kysyin missä mun korvaus rahat läppäristä oikein viipyy.

Tänään on kuitenki ollu kiva päivä, koska mulla ja poikaystävällä on kerranki samaan aikaan vapaapäivä joten käytiin lounaalla kiinalaisessa ja kiertelemässä keskustassa ja kuvasin vähän samalla kaunista keväistä Helsinkiä. Onko mitään parempaa oikeesti?

Nahkatakki Mango, farkut Dr. Denim, t-paita Gap, kengät kirpparilta, laukku Furla, huivi Mulberry ja aurinkolasit Ray-Ban.
Illalla oon menossa kattoo vähän Stand up komiikkaa ja sen jälkeen vähän baareilee! Ihan täydellinen vapaapäivä siis! Ihanaa viikonloppua muillekin!

2 kommenttia:

  1. hahhaha minäkin oon monesti herätessäni ollut vihainen poikaystävälle jos se on unessa tehnyt jotain pahaa :DDDD

    VastaaPoista
  2. Lindsay: Joo ja parasta on siinä, että se ärsyttää vaikka ei sais. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -