Kartell

Mä oon viimeaikoina panostanut aika paljon tähän mun uuteen kotiin. Onneksi päätinkin, että ostan haluamani asiat vaikka elänkin nytten pari kuukautta sitten nuudelilla ja tonnikalalla. Mikään ei voita nimittäin sitä tunnetta kun aamuisin herään ja nään asuntoni ja mietin miten paljon rakastankin tätä, jokaikistä yksityiskohtaa täällä! Ja sama oikeastaan kun menen nukkumaan. Tää asunto on niin mua, osa on ikeaa, osa antiikkia ja osa sitten Desingkamaa. Love it!

Kartell Gé -valaisin

Tämän valaisimen saaminen oli kaikkea muuta kuin helppoa. Kävin pari päivää ennen muuttamista eli kuukausi sitten Stockalta tilaamassa tämän varastolta. No pari päivää myöhemmin tuli viesti, että lamppu on saapunut ja lähden hakemaan sitä. No lamppua ei löydy mistään, asiaa pahoitellaan ja mulle tilataan uusi mutta uusi erä saapuu vasta 3 viikon jälkeen. No kolmen viikon jälkeen tulee taas viesti, että nyt on saapunu. Menen taas jälleen kerran Stockmannin valaisinosastolle, taas pahoitellaan, että olen joutunut odottamaan niin pitkään. Myyjä hakee varastosta Kartellin laatikon ja katson epäuskoisesti laatikkoa ja kysyn, että miten mun kattovalaisin voikaan mahtua noin pieneen laatikkoon? No mulle oli tilattu väärä lamppu. Myyjä on heti tosi nolona ja sanoo, että tilaa nyt uudestaan mun lampun ja, että tuun saamaan alennusta parin päivän päästä kun lamppu saapuu.

Lamppu tuli tästä episodista sitten kaksi päivää myöhemmin ja muhun otettiin yhteyttä sitä ennen ja sain 30 euron lahjakortin korvaukseksi. Joten sanoisin, että onni onnettomuudessa, koska nythän mä sain tän lampun aika edullisesti kun tuon 30 euron lisäksi sain vielä henkilökunta-alennuksen!
Ruokapöydän tuolit on mun asunnossa myös nykyään Kartellin Louis Ghostit. Ahh ne on niin ihanat!

8 kommenttia:

  1. Noi tuolit on aivan ihanat ! Tahtoo samanalaiset :)

    VastaaPoista
  2. Tuolit ja valaisin on tosi makeita :)

    VastaaPoista
  3. Peppi: Hihi ne onki ollu mun unelma piiiitkäään. ;)

    Tiia: On! :)

    VastaaPoista
  4. mä en tiijä mikä noissa kartellin muovisissa tuoleissa ja lampuissa koukuttaa, mutta kyllä mullekin kelpais, tykkään ihan hirmusesti! :)

    VastaaPoista
  5. Milla: Se on varmaan se kontrasti. :D Tai mä tykkään yhdistää vanhaa ja modernia joten siihen noi sopii täydellisesti. :D

    VastaaPoista
  6. Voi että kun harmittaa pienesti tää meidän nykyinen kämppä, jokaisessa huoneessa kun on valmis kiinteä kattolamppu! Juuri Kartellin kattovalaisimia on nimittäin tullu jo useammankin kerran ihasteltua, mutta turha toivo. :D

    Louikset näyttää kyllä hyvältä ruokapöydän ääressä. ;) Tila näyttää paljon avarammalta noiden ansiosta.

    VastaaPoista
  7. Kartellilla on kyllä niin upeita tuotteita ja omia lemppareita ovat juurikin Gé -valaisin, Bourgie -valaisin ja Ghost -tuolit :) Ghost -tuoleja haluaisin kuitenkin vain yhden, eikä minulla noihin lamppuihinkaan ole varaa :D Mutta minulla on selvä suunnitelma niitä varten jahka oman kodin hankinta on ajankohtainen ;)

    VastaaPoista
  8. Lindsay: Unelmia täytyy aina olla! ;)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -