BIKBOK

Eilen kävin illalla Kampissa katsomassa miltä näyttää uudessa Bikbokin liikkeessä ja se paikkahan oli täynnä ihania vaatteita.

Ostin tekonahkahameen, harmaan ja mustan neuleen. Koska kaikista tuotteista liikkeessä saa sunnuntaihin asti -30% niin yhteissumma oli jotain alle 50€.

Niin ja muuten teille pohjoisessa asuville kavereille jotka kirjotatte facebookissa, että ihmettelee miksi Helsinki menee aina niin sekasin lumesta niin hei tulkaa oikeesti kattoo tota meidän sisäpihaa. Varmaa kaks metrii tullu lunta kahden päivän aikana, joten mä tein tänään tietosen päätöksen, että pysyttelen sisällä koko päivän. :D Siitä olen samaa mieltä, että voisivat varautua täällä tohon lumentuloon vähän paremmin niin, että esim junat ei ois myöhässä yms, mutta minkäs teet.

Huomenna on joulukuu ja mulla ei oo joulukalenteria. Mun äidillä on ollut tapana ostaa mulle joka joulu joulukalenteri. Viime vuonna se unohtui ja tänä vuonna äiti totesi, että olen liian aikuinen joulukalentereille. Niin ja samaan lauseeseen hän lisäsi, että hänellä on jo kaksi kalenteria itselleen. Joku tässä ei nyt täsmää.

Tänään tosiaan pysyttelen sisällä, hengailen poikaystävän kotivaatteissa (ne nyt vaan on niin paljon paremmat kun omat), siivoilen ja odottelen, että salkkarit alkaa. Jäi nimittäin eilen niin jännään kohtaan! Ihanaa viikonloppua teille kaikille! :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -