St. Moriz

Mä olen jo muutaman vuoden ajan käyttänyt itseruskettavana St. Tropezin itseruskettavia ja pidän niistä kovasti. Olin kuitenkin lukenut, että on olemassa vastaava itseruskettava huomattavasti halvemmalta merkiltä nimeltä St. Moriz. En koskaan ole saanut aikaiseksi tilata sitä brittiverkkokaupoista, mutta eräs päivä pari kuukautta sitten kun olin Seppälässä ostamassa sukkahousuja niin nämä tuotteet pomppasivat silmieni eteen. No olihan se sitten pakko ostaa kokeiluun!

Näitä on tietääkseni olemassa muutamassa eri sävyssä, mutta Seppälästä löytyi ainoastaan Medium. No ei se mitään, sen olisin luultavasti kuitenkin itselleni valinnut. :) Mä en nykyään edes käytä usein itseruskettavaa, lähinnä vain ennen jotain tärkeää juhlaa. Esimerkiksi huomenna on vuosijuhlat.

Tykkään itse eniten vaahtomaisista itseruskettavista ja sen takia sellaisen valitsin tämänkin merkin valikoimasta.

St. Moriz Instant self tanning mousse
Levitykseen käytän St. Tropezin levityskinnasta joita saa ainakin Stockalta! Hintaa tällä on muistaakseni 6,90e ja mä en enää ikinä levittäis itseruskettavaa ilman tätä. Helpottaa niin paljon saamaan tasaisen tuloksen!
Sitten vaahtoa vaan levityskinttaaseen ja pyörivin liikkein koko vartalo läpi. Itse en ainakaan saa selkään tätä levitettyä kovinkaan hyvillä tuloksilla joten siinä on hyvä olla joku muu auttamassa.


Ja väri yhden levityksen jälkeen!

Purkissa lukee näin:

Instant bronzing - Eli tuotteessa on tummanruskea ohjeväri, joka tekee levittämisestä todella helppoa. Eli plussaa!

Longer lasting - Tätä mä en allekirjoita, kun ohjeväri lähtee suihkussa veden mukana viemäriin niin lähtee myös suurin osa rusketuksesta. Miinusta! 

Fast drying - Kyllä! Kuivuu todella nopeasti eikä jätä ihoa tahmeeksi. Toisaalta tätä kyllä jää lakanoihin vähän. Eli + - = 0!

No streaks - Ohjevärin ansiosta tän levittäminen on helppoa eikä mulla ainakaan ikinä levity epätasaisesti! Plussaa! 

Muita huomioita: Luonnollinen kaunis väri, halpa hinta (6,90e), riittoisa pullo (200ml), miellyttävä tuoksu, älä pese pois ennen 4-6 tunnin vaikutusta ja jos levittää illalla ennen nukkumaan menoa niin kannattaa tummalla pyyhkeellä taputella ylimääräinen väri pois ettei lakanoihin jäisi ainakaan pahoja läiskiä.

Lopputulos: Ostaisin tuotteen uudestaan!

2 kommenttia:

  1. kiva kuulla oikeesti hyvästä itseruskettavasta! :) mä oon joskus jotakin lajia testannu, mutta hankaluuden ja kalliiden hintojen takia en oo oikein innostunut. tätä täytyy kyllä kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. Milla: En suosittele tota jatkuvaan käyttöön, koska sitä saa olla koko ajan lisäämässä mutta jos satunnaisesti käyttää nii tulee oikein kiva väri pariksi päiväksi. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -