45 mm

Kävin äsken ostamassa Olympus Pen E-PM1 -kameraani uuden objektiivin Verkkokaupasta. Olin jo pidempään suunnitellut uuden objektiivin ostoa mutta aina lykännyt sitä, koska ihan pikkurahoista ei kuitenkaan ole kyse. No nyt olen parin viikon aikana miettiny sitä, että en millään jaksaisi raahata Pariisin matkalle painavaa järkkäriä mukaan mutta haluaisin kuitenkin laadukkaita kuvia kauniista kaupungista.

Siispä marssin tänään Verkkokauppaan ja lähdin sieltä uusi Olympuksen M.ZUIKO DIGITAL 45mm 1:1.1.8 -objektiivi mukana ja olen erittäin tyytyväinen.

Testailtiin vähän kotimatkalla sitten mihin tämä uusi kaverini pystyy.

Kuvia luonnonvalossa n. klo 15.00:

Kuva otettu sisällä:


PS. Ei ne mun hiukset sittenkään kuivauksen jälkeen olleetkaan niin tummat kun miltä vaikutti joten olen itseasiassa aika tyytyväinen niihin nyt. :)

7 kommenttia:

  1. Onpa kivoja kuvia! Mulla on sama kamera ja olen miettinyt kanssa jonkun toisen objektiivin hankkimista. Onko tuo sinun uusi objektiivisi tämä: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/49831/dchbg/Olympus-M-ZUIKO-DIGITAL-45-mm-f-1-8-Micro-Four-Thirds-objekt vai jokin muu?

    VastaaPoista
  2. Ihan älyttömän hyviä kuvia nyt tulee!

    VastaaPoista
  3. Suloiset kiharat :)
    Mitä laitetta käytät hiustesi muotoiluun?

    VastaaPoista
  4. Nuo hiukset on ihan älyttömän kivat! :)

    VastaaPoista
  5. Zandra:Juurikin tuo! Kannattaa ehdottomasti hankkia tommonen niin saa paljon enemmän irti kamerasta. :)

    Anonyymi: Mä oon ihan yllättyny et voi tulla noin hyvii kuvii vaikka kyseessä on vaan minijärkkäri. :D

    Lola: Kiitos! Mä kiharran hiukseni aina GHD-muotoiluraudalla, eli siis suoristusraudalla. :)

    Suvi: Kiitos! :)

    VastaaPoista
  6. Nythä nuo hiukset on ihan tosi hyvät! Ja vau mitä kuvia, varsinkin nuo ulkona otetut!:)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -