Hyvä päivä

Mulla on ollut tänään hyvä päivä, flunssa tuntuu melkein selätetyltä ja kävin lounaalla ihanan poikaystäväni kanssa. Vapianossa se ajatus sitten tuli, keksin omasta mielestä ihan mahtavan ajatuksen töihin. Esittelin innokkaasti ideani esimiehelleni ja hänkin piti siitä ja se toteutetaan heti! Mikään ei ole niin kivaa kun se, että ideoitasi ja työtäsi arvostetaan. Työntekijöiden arvostamiseen tämä minunkin ideani liittyi! Hih, palkitsin sitten itseni hyvästä päivästä töissä ja suuntasin Stockan kosmetiikkaosastolla -25%-alelaarin kimppuun. YSL:n huulipunat on mun heikkous, that's all I have to say.

Huulipunia lähti mukaan kahdessa eri sävyssä: 19 ja 14. Kävin vielä kurkkaamassa olisiko tämä Salvatore Ferragamon Signorina -tuoksu alennuksessa, sitä kun olen himoillut jo varmaan vuoden! No nyt oli joten tuoksu ja vartalovoide lähti mukaan. Tiesittekö muuten, että jos levittää tuoksun kosteusvoidetta alle ja päälle suihkuttaa tuoksua niin tuoksu kestää iholla pidempään? Kaikkea sitä oppii. :)

Ihanaa viikonloppua kaikille! Mulla alkoi tänään talviloma töistä joten seki saattaa olla syy ylipositiivisuuteeni tänään. Huomenna menen kyllä koko päiväksi "töihin". Minua pyydettiin nimittäin yhden tv-ohjelman kuvauksiin. Tuo kuitenkin poikkeaa niin paljon mun työstä etten laske sitä työksi vaan kivaksi uudeksi kokemukseksi! :)

3 kommenttia:

  1. Tuo Signorina on niiin ihana! Ostin omani hki-vantaalta viime kesänä :) Itse en oikein osaa käyttää noita tuoksuvoiteita, vaikka niillä tuoksuun saisikin lisää kestävyyttä. Kaikenlisäksi suihkin vähän sinne tänne, niin ranteisiin sipaistu voide ei varmaan paljoa auttaisi ;)

    Ja YSL:n punat on myös heikkokohta! Kelpaisi nuo molemmat sävyt. Onkohan Treellä noita alessa, nam.

    VastaaPoista
  2. Edellinen tais tulla anonyymina, hups! :)

    VastaaPoista
  3. Elina: Hih kantsii käydä kattoo, meillä ne oli -25%. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -