Vapaa viikonloppu!

Hih mulla on tänään hyvä fiilis kun koitti vapaa viikonloppu ja tenttikin on ohi. Se ei mennyt todellakaan hyvin ja luulempa, että olen vielä ensi vuonna yrittämässä saada kurssia läpi.

Mun vanhemmat tuli tänään myös tänään Helsinkiin ja majottuu meillä viikonlopun yli. Käytiin juuri Kellarikrouvissa syömässä, joka on yksi mun suosikkiravintoloista. Todella hyvää ruokaa tälläkin kertaa!
Käytiin eilen ystäväni kanssa pikaisesti pyörimässä parissa kaupassa ja syömässä keskustassa lounasta ja Cubuksesta tarttui mukaan nämä boyfriendfarkut joita olin jo aikaisemmin sovittanut. Odotan vielä lämpimiä kelejä ja noiden yhdistelyä balleriinoihin ja korkkareihin! ;)
Farkut Cubus, vyö Joonaksen, paita Zara, kengät Ellos ja laukku Mulberry.
Ja mikä oli huipuinta siinä, että äiti tuli käymään...

No Mulberryn Lilyt tuli kylään! Musta on minulla lainassa viikonlopun yli ja valkoinen kesään asti, hih! Yhden illan käyttökokemuksella voin kertoa, että on muuten kätevä laukku! Täydellisen kokoinen ja kevytkin vielä!

Nyt lähdetään vielä lenkkeilemään Joonaksen kanssa (vaikka mun tekis mieli oikeesti korkata viinipullo tämän päivän tentin jälkeen...)! Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -