Alennusmyynnit - mikä ihana tekosyy


Pari päivää sitten esittelemäni laukku ei ole ainoa asia mikä on lähtenyt mukaani alennusmyynneistä. Hirveästi en ole ehtinyt niitä aleja tarpoa läpi mutta sen verran kuitenkin, että samana päivänä kun laukkuni löysin ostin myös Stockan Mango-osastolta keltaisen hameen jota olen jo normaalihintaisena katsellut. Nämä ovat niitä parhaita löytöjä kun olisin luultavasti pian kuitenkin tämän ostanut, vaikka ei olisikaan ollut alennuksessa. 


Tänään tein pitkästä aikaa aamuvuoron töissä joten oli sitten iltapäivällä aikaa käydä kaikessa rauhassa yksin kauppoja läpi ja H&M:ltä ostin bleiserin jota olen tätäkin katsellut jo normaalihintaisena:

Klassinen valkoinen pienellä erikoisuudella eli tämä on täynnä pieniä valkoisia paljetteja! 

Olen myös kevään ja nyt alkukesän ollut ihastunut pastelliseen vaaleansiniseen. En oikein edes ymmärrä miksi sillä minä en pidä vaaleansinisestä. Olen kuitenkin tässä vuoden kuluessa katsellut kaupoissa useinkin vaaleansinisiä neuleita ja kantanut melkein kassallekin asti mutta jostain syystä jättänyt kuitenkin johonkin rekkiin roikkumaan. Nyt kun löysin neuleen joka oli kauniin sävyinen ja vielä alennuksessa ja maksoi 10€ niin pakkohan se oli ostaa. ;)


kävin myös Mulberryllä katsomassa ihania laukkuja ja varsinkin niitä alennuksessa olevia Cecily -mallisia mutta eieiei piti pysyä lujana, että on jotain rahaa käytettävissä Barcelonassakin elokuussa. ;) Näille uusille edullisille vaatteilleni ennustan oikein mukavaa kesää. :)


- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -