Ihana aamu

Miten ihanaa onkaan kun herää siihen, että vanhemmat kiikuttavat kotiini reissultansa Laduréen kauniin vihreän pussin täynnä herkkuja. En olekaan koskaan aikaisemmin maistanut noita "aitoja ja alkuperäisiä" Macarons leivoksia.
Tämä aamu ei ollut tänään vaan viime viikolla mutta toisaalta aika ihania nämä aamut ovat olleet näin lomalla. Myös tämä aamu. Tänään olikin sitten viimeinen loma-aamu, huomenna herään jo aamulla tietäen, että illaksi pitää mennä töihin. Toisaalta on ihan kiva kun pääsee takaisin tavalliseen arkirytmiin. Mä en osaa oikein toimia lomalla, enkä käyttää aikaani järkevästi vaan helposti en tee yksinkertaisesti mitään.
Mietin aina, että sitten kun on loma niin käyn salilla oikein ekstrareippaasti. Se ei koskaan toteudu, koska olen aina palloilemassa jossain enkä saa aikaiseksi. Välillä laiskuus iskee ja jään vaan kotiin, välillä kaverit ehdottaa viinilasillista ja se ajatus salista tyssähtää sitten siihen. Nyt lomalla olen käynyt salilla 1-2 kertaa viikossa mikä on aika säälittävää ottaen huomioon miten reippaasti siellä käyn kiireen keskellä.
Mä olen sellainen, että tarvitsen sen arjen rutiinin ja kiireen, että pystyn käyttämään aikani tehokkaasti. Kun tietää, että illaksi pitää mennä töihin osaa suunnittella sen treenin sellaiseen kohtaan, että tulee myös mentyä mutta lomalla siirrän sitä koko ajan, "kyllähän mulla on koko päivä aikaa", jep.

Näillä puheilla toivotan teille ihanaa viikon alkua ja lähden sinne salille! Puss!

2 kommenttia:

  1. Hei, muo jäi vaivaamaan yks asia; oliks noi aidot ja alkuperäiset oikeesti parempia kuin "kopiot"?:p

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: No mä en silleen osaa sanoa, että huomasinko jotain eroa mutta sen voin sanoa, että nää oli ekat Macaronsit mistä poikaystävä on pitänyt! Aikaisemmin hän ei ole niitä edes halunnut syödä jos ollaan esim Stockalta ostettu. :) Eli jotain eroahan maussa sitten on pakko olla!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -