Black&Red

Tänään kävin aamulla vihdoin huoltamassa ripsienpidennykset. Neljä viikkoa tuntui ikuisuudelta mutta halusin uudet räpsyt reissuun. Maanantaiaamua odotellessa! ;)

Täytyy myöntää, että seuraava asu ei ollut käytössä oikeesti tänään vaan shortsit ja toppi linjalla mentiin mutta halusin näyttää teille miten ihana tuo uusi nahkatakki on! Samalla testailin päälle mustaa mekkoa jonka laitan huomenna päälle hautajaisiin. Ja jos on musta mekko ja punainen takki niin sehän olisi suorastaa loukkaus ettei pukisi jalkaan Louboutineja, eikö vaan?

Huomenna tosiaan suuntaan Tuusulaan sukulaisteni hautajaisiin. Ei ole montaa asiaa joita vihaan yhtä paljon kuin hautajaisia. Mä oon tosi herkkä ja yksi asia joka on pahempi kuin mikään muu on toisten ihmisten suru. Näissä hautajaisissa on mun mielestä sitä paitsi niin liikuttavaa se, että kaksi vanhusta jotka ovat olleet naimisissa koko elämänsä saavat yhteiset hautajaiset. Jotenkin tosi romanttista kaikessa kurjuudessa.

Tänään oli minun ensimmäinen lomapäiväkin ja olin suunnitellut armotonta auringonpalvomista, mutta vaikka oli aurinkoa luvattu niin pilvistä on ollut koko päivän. :( Arvatkaa muuten vaan miten paljon ärsyttää kun Barcelonaankin on luvattu kahdelle päivälle ukkosta ja sadetta? Tää on niin väärin!

Toivottavasti näille uusille plehoille on silti jotain käyttöä ;) :

Mä en voinu itselleni mitään kun netissä luki näiden kohdalla, että "limited edition" niin säikähdin niin paljon, että niitä ei kohta enää saa joten tilasin ne äkkiä kotiin!

Nyt mä alan miettimään mitä keksinkään tänään, ihanaa viikonloppua murut! :)

3 kommenttia:

  1. Onpa sähäkkä :)

    VastaaPoista
  2. Sopii sulle kyllä tosi hyvin tuo takki :)

    VastaaPoista
  3. Hii :3 Hei kaimani! :) Ihanan rohkea tyyli sinulla <3

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -