Christmas Wish List 2013

Läheiseni ovat jo tovi sitten pyydelleet joululahjatoivelistaani mutta mulla on kestänyt vähän aikaa hahmottaa mitä oikeasti haluaisin. Nyt lista on valmis joten eiköhän ole aika julkaista se täälläkin!

1. Uusi kylpytakki. Kuljen kotona ollessani melkein poikkeuksetta kylpytakissa joten vanha on jo vähän aikansa elänyt, vaikka se on minulla ollut vasta pari vuotta. Kriteerit takille on, että se on pehmeä, ei liian pitkä ja kivan värinen. Kuvan takki Lindex.

2. Remington Pearl Wand -kiharrin. Olen kuullut tästä kihartimesta paljon hyvää ja kokeillut sitä kaverillani joten tämä voisi olla hyvä kaveri suoristusrautani lisäksi.

3. Alexander McQueen pääkallo huivi. Tämä mustavalkoinen huivi on tainnut keikkua joululahjalistallani jo kolme vuotta joten pitäähän sitä jatkaa perinnettä ja toivoa sitä. ;) Net-a-porter.com.

4. Acne Canada. Talvelle sopivia kaulahuiveja minulla on todella vähän ja tällaista harmaata olen etsinyt pitkään! shop.Acnestudios.com.

5. Lämpimät tossut/sukat. Hih, tällasilla olis kiva köpötellä himassa. Kuvan tossut Seppälä.

6. Up Kohti korkeuksia Blu-ray. Yksi suosikkielokuvistani.

7. Söpö yöpuku Victorias Secret.

8. Lahjakortteja Bikbok ja Zara. 

Hups, tulipas niitä toiveita tänä vuonna paljon! Perheeni on myös todella hyvä ostamaan yllättävää joten toivottavasti sieltä tänäkin vuonna jotain sellaista löytyisi, joten listalla on vain vinkkejä ei vaatimuksia haha!

Mitä te toivotte lahjaksi? :)

4 kommenttia:

  1. Elli: Niin kumpi huivi? :D Molemmat ovat kyllä minun mieleeni!

    VastaaPoista
  2. Elli: Niin kumpi huivi? :D Molemmat ovat kyllä minun mieleeni!

    VastaaPoista
  3. Ihania toiveita! Munkin pitäis alkaa miettimään toivelistaa pikkuhiljaa. Pikkusiskolle oon tosin jo esittänyt toiveen Disneyn klassikkoleffojen bluray-versioista, mutta muuten on toiveet ihan auki.

    VastaaPoista
  4. Milla: Voi siitä onkin aikaa kun mä olen Disneyn klassikoita kattonu, varmaan viimeksi lukioikäisenä kun mulle selvisi kauhistuttava fakta ettei sen aikainen poikaystävä ollut nähnyt Leijonakuningasta KOSKAAN. :D

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -