I'm in the army now

Muutama päivä sitten kun oltiin ostamassa pipoa H&M:ltä Joonas bongasi armeijakuosiset tennarit ja sanoi, että minun pitää ehdottomasti sympatian nimessä ostaa ne kun mies lähtee ihan just sinne inttiin. Niistä se ajatus sitten lähti tähän asuun. Ei kovin ystävänpäivätyylinen asu mutta minä tykkäsin siitä kovasti!

Takki Second Hand // Pipo, tekonahkahousut ja kengät H&M // Huivi Gucci // laukku 3.1 Phillip Lim // iPhone kuori Glitter

Tiedättekö ne Dnan mainokset "Mä en halua valittaa mutta..."? No sellanen fiilis mulla vähän tällä hetkellä on. Ensinnäki minusta on törkeää, että Kela lähettää noita perintäkirjeitä ystävänpäivänä kotiin missä vaaditaan yli tonnia takaisin maksettavaksi. Silleen, hei hyvää ystävänpäivää ja ihanaa viikonloppua samalla. Boom. Toiseksi, onnistuin pitämään iPhoneni ilman mitään suojakuorta 2,5 vuotta ilman yhtäkään säröä ja tällä viikolla se sitten tapahtui. Olin jo luullut, että minun puhelimeni on joku superpuhelin joka kestää kaiken, niin monesti se on minulla nimittäin tippunut. Nyt se tippui ulko-ovemme eteen ja takalasi meni aivan sirpaleiksi. Siksi siis tuo uusi "awesome" takakuori. On se kyllä aika awesome muutenkin. ;) Tästä ja parista muusta asiasta huolimatta olen aika hyvällä tuulella. Ihan turhaa negistellä kun voi viettää mahtavan viikonlopun. 

Ihanaa viikonloppua teillekin! :)

4 kommenttia:

  1. Tähänkin osoitteeseen saapui tänään samanlainen kiva ystävänpäivälläri Kansaneläkelaitokselta päälle tonnin vaatimuksineen ;<< et vähemmästäki iskee vähä DNA-mies olo.

    Mut oot kyllä ihan oikeessa tossa - miksi negistellä ku kaikesta huolimatta alkaa viikonloppu ja sen vois viettää myös hyvällä tuulella =))

    VastaaPoista
  2. marley: Jep, niin harmi kun se on niin lasku ei pienene valittamalla ja harmittelemalla. :D

    VastaaPoista
  3. Tuli tosi hyvä mieli kun lueskelin sun viimeaikaisia postauksia! Sun blogi jotenkin huokuu sellasta positiivista henkeä ja elämän iloa :) Kaikkee hyvää sulle!

    VastaaPoista
  4. Petra: Kiva kuulla, että tästä välittyy sellainen tunnelma, iloinen ja onnellinen ihminen olenkin. :) Kiitos!

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -