The Red Jacket

Voi miten keväisteltä tuntuikaan vetää ekaa kertaa tälle vuodelle nahkatakki päälle ja aurinkolasit päähän! Vielä kun lämpenisi hieman niin pääsisi baltsut ulos. ;)

Tänään käytiin Joonaksen kanssa lounaalla ja kirjastossa hankkimassa minulle kirjastokortti. Minulla ei ole ollu muuta kirjastokorttia kuin koulun kirjastokortti sitten ala-asteen joten oon ihan innoissani tästä haha! Lainasin myös heti yhden valokuvauskirjan jota alan opiskelemaan heti vaan kun on aikaa.

Nahkatakki Mango // Paita Bershka // Farkut Dr. Denim // laukku Ebay // Kengät Ellos 

Ei varmasti mene enää kun kuukausi niin voi laittaa avokkaat jalkaan ja viedä kaikki talvitakit kellariin, JIHUU! 

2 kommenttia:

  1. Kylläpä näyttää keväiseltä. Itse olen sellainen vilukissa, että olen vielä ihan talvivarusteissa ja tuntuu, että silti palelee. Mutta voi sitä keveyden tunnetta, kun saa laittaa ballerinat ensimmäistä kertaa keväällä jalkaan. Ei mene kauaa enää!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Täällä odotetaan myös baltsukelejä! :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -