Uutta meikkipussissa

Tykkäsin aikaisemmin käyttämästäni Cliniquen Even Better -meikkivoiteesta mutta ikävä kyllä sen vaalein sävy on minun iholleni hieman liian tumma. Kesällä se on varmasti ihan täydellinen mutta siihen asti ajattelin kokeilla jotain eri merkkiä. Äitini meikkihyllyllä Oulussa ollessani näin Lancômen Teint Idole Ultra 24h -meikkivoiteen ja äitini kehuttuani sitä menin seuraavana päivä kauppaan ostamaan saman.

Meikkivoide on ihan överikallis enkä varmaan siitä syystä tätä enää osta, musta on älytöntä, että se voi maksaa yli 50€. :D Muuten tykkään tämän antamasta lopputuloksesta vaikkakin se on hyvin paljon peittävämpi kun mitä yleensä käytän. Musta on muuten hassua kun myyjä valitsi minulle kaksi sävyä tummemman kun tämän minkä itse valitsin. Ja tämäkin jonka otin on vähän liian tumma ellei minulla ole vähän itserustkettavaa ruskettamassa vaaleaa ihoani. Sävy on siis 01 ja mielestäni se on vähän punertava. Olen myös huomannut, että tämä on hyvin riittoisa. Yksi juttu kuitenkin mistä en oikein tässä meikkivoiteessa tykkää on, että se tuoksuu ruusulta. Ja minä en ole mikään ruusuntuoksun ystävä. 

Toinen uusi tuote meikkipussissani on Lumenen uutuusaurinkopuuteri sävyssä 1 Päivän hehku.

Olen hyvin tarkka aurinkopuuteriostoksilla sillä minun aurinkopuutereissani ei saa olla lainkaan glitteriä ja sellaisilla on paljon isompi valikoima kun näillä minun suosimillani mattaisilla. Myyjä suositteli minulle Lumenen aurinkopuuteri joka ei suoraan sanottuna ulkonäkönsä puolensa vakuuttanut mua lainkaan. Ajattelin ihan samoin kun kaverini kun hän viikonloppuna kysy minulta "onko tää muka aurinkopuuteri, mutta täähän on niin vaalea?". Onneksi kuitenkin väsyin aurinkopuuterimetsästykseen ja päätin vain kokeilla tätä. Olen ihan rakastunut tähän. Se on kasvoilla aivan täydellinen. :)

Onko teillä kokemusta kummastakaan tuotteesta? Tai onko teillä mitään lempparimeikkivoidetta tai -aurinkopuuteri jota haluatte suositella?

5 kommenttia:

  1. Olen myös haikaillut Lumenen uuden aurinkopuuterin perään, mutta se oli se hohdeaurinkopuuteri. Levittyi kuin unelma. Kesällä tykkään käyttää poskipäillä vähän jotain hohtavaa. Talvella käytän kätevää Lumene Natural Code poskipuna/aurinkopuuteri -yhdistelmää, joka on matta.

    Tuo meikkivoide on kyllä niin kallista, että sen pitäisi tehdä melkoisia ihmeitä jotta maksaisin noin paljon. Käytän yleensä vain kevyttä BB-voidetta, koska sen saa häivytettyä niin helposti.

    VastaaPoista
  2. Itse ostin tänään kyseisen lancomen meikkivoiteen vanhan loppuneen tilalle. Hintaa jäi alennuksen jälkeen vajaat 40€, ei paha! Itse tykkään tuotteesta juuri sen takia, koska siinä on täydellinen peittävyyys ja pitää naaman mattana todella hyvin koko päivän.
    Olen välillä käyttänyt muita tuotteita, mutta aina palannut tähän lancomenin meikkivoiteeseen takaisin. En vaihda pois mistään hinnasta.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Jep, tämäkin levittyy kuin unelma! Mä laitan joskus myös hohdetta kasvoihin mutta sillon tykkään ihan erikseen sellasesta ja sit aurinkopuuteri erikseen. Teen tällä varjostuksia joten näyttäisin ihan diskopallolta jos olisi kimalletta tässä. :D

    Anonyymi: Joo emmäkää tästä täyttä hintaa maksanut mutta silti se on musta kova hinta meikkivoiteelle! Toi mattaisuus on ihan totta, mikään muu meikkivoide ei ole saanut tällaista mattaihoa aikaiseksi!

    VastaaPoista
  4. Tuo Lancomen meikkivoide on kuulunut vakiokalustoon jo pitkän aikaa :)
    Sitä kannattaa tilata Brittiläisestä feelunique -verkkokaupasta, kurssista riippuen hinta on 35 euron tienoilla ;)
    Itsellä ainakin tuo suolainen hinta saa säännöstelemään meikkivoidetta, kun taas halvempaa läträän kaksinkäsin :D

    Lumenen aurinkopuuterista olen kuullut paljon hyvää ja ehdottomasti pääsee testiin pian :)

    VastaaPoista
  5. Itsekin ostan yleensä aina kalliimmat meikit tarjouksesta tai sitten tax-freesta, Hinta on tuossa kyllä normaalina aika korkea! Tykkään tuosta todella paljon, mutta sävy on mulle kans se ongelma, Lancomen meikkivoiteet on jotenkin tosi tummia ja sävyt punertavia... :/ Vielä sitä täydellistä siis etsimässä! Tähän mennessä Bobbi Brownilta on löytyneet parhaimmat. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -