Kuvaukset

Sunnuntaina kun vietin pientä dagen efter -päivää kaveripoikieni kanssa muistin yhtäkkiä, että minun piti seuraavana päivänä olla yhdissä kuvauksissa aamusta. Todettuani kavereilleni, että olen menossa kuvauksiin eka reaktio oli, että "ootko menossa meikkaajaksi?". Hei kiitti dudes, mutta ihan malliksi olin menossa, vaikka sitä ehkä on vaikea uskoa. :D

Olin lupautunut malliksi Mypose -nimiselle yritykselle kun pyydettiin ja päivästä tuli oikein hauska, vaikka en yleensä tommosia mallinhommia teekkään. :) Valokuvaaja oli tuttu muutaman vuoden takaisista ystäväni häistä ja toisena mallina toimi kuvankaunis 17-vuotias Fanni.

Kuvat: Timo Utterström

Fannin kanssa jutellessa tuli kyllä ikävä niitä aikoja kun minäkin olin noin nuori, huolettomat kesät. Mitä ne on? Hauskaa, että toinen oli juuri päättänyt lukion ensimmäisen ja mä olen jo ihan kohta päättämässä korkeakouluopinnot. Niin se aika vain rientää kuulkaa!

Mitä tykkäätte kuvista? :)

2 kommenttia:

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -