Huomisen asu

Hei ja anteeksi viimeaikaisesta hiljaisesta blogista. Minun rakas Macbookkini päätti sitten lopettaa toimintansa ja jättää minut ihan pulaan! Olen niin tottunut omaan koneeseeni, että tällä PC:llä bloggaaminen on todella turhauttavaa joten en ole sitten bloggaillut lainkaan. Ensi viikolla saan isäni Macbookin lainaan siihen asti, että saan ostettua itselleni uuden tietokoneen joten ensi viikolla blogikin palaa normaaliksi. :)

Huomenna lähdin Haminaan Joonaksen RUK:n kurssijuhlaan Aveciksi. Tänään olen käynyt suihkurusketuksessa (joka oli pettymys tällä kertaa, viimeksi oli eri laittaja) ja pakkaillut mukaan tarvittavia asioita. Tässä on huominen asuni:


Mekon ostin Gina Tricotista jo pari kuukautta sitten, ja se maksoi 59,90€ joten pääsin todella halvalla. :)


Kaulakoru on myöskin Gina Tricotista ja ostin sen alle kympillä alesta. Ainoa mikä korussa ärsyttää on nuo timantit mutta muuten koru on ihanan karkki! :) En ole vielä päättänyt kenkiä ja laukkuja mutta luultavasti nudet asusteet ovat nyt paikallaan. Onko siellä lukijoista joku osallistumassa tuohon juhlaan huomenna? Itsehän olin ystäväni avecina 1,5 vuotta sitten ja silloin joku sieltä ruudun takaa olikin minut nähnyt. Joten jos huomenna paikalla on joku lukija niin tulkaa rohkeesti juttelee! :)

Ihanaa viikonloppua ja palataan ensi viikolla taas blogin pariin kun saan Macbookin ja Photoshopin käyttööni! :) Silloin onkin heti esiteltävänä yksi ihana juttu! 

Muistakaa, että minua voi seurata myös Instagramista ajankohtaisemmin @lottawin :)

2 kommenttia:

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -