Timanttipipo


Tekonahkatakki Mango // Farkut Dr. Denim // Kengät Converse // Paita ja huivi Gina Tricot // Laukku Mulberry // Pipo Glitter

Kävin tänään Oulun keskustassa ja sain isoveljeni räpsimään muutamat asukuvatkin minusta. Lähinnä varmaan siksi suostui, että oli minun kyydilläni keskustassa ja jos kuvat ois jääny ottamatta olisi saanut kävellä kotiin! Haha, no ei sentään.

Isoveljeni auto ei aamulla startannut joten minä kävin sitten ihanana pikkusiskona hakemassa hänet autohuollon pihasta ja vein vielä keskustaan hoitamaan asiansa. Siinä samalla kävin sitten ostamassa halvat käsineet itselleni sillä ulkona on muuten ihan törkeen kylmä!

5 kommenttia:

  1. Ihana asu sulla jälleen :)

    Ja hei, mä ainakin tykkäisin kommentoida enemmän, jos sitä ei tarviis tehdä tässä erillisessä ikkunassa, vaan niin kuin suurimamssa osassa blogeissa, siinä postauksen alla ihan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä oon yrittäny jo kauan muuttaa tota ja nyt vasta onnistuin. :D Näin tosiaan on mullekin helpompaa!

      Poista
  2. Joo, tää on parempi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää onki ollu työn alla pitkään. :D Kaikille helpompaa!

      Poista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -