Dark Spirit


Olen koko syksyn etsinyt todella tummanpunaista huulipunaa ja se on osottautunut aika vaativaksi tehtäväksi. Monet punat ovat näyttäneet tummilta mutta huulilla ovatkin olleet ihan tavallisia kirkkaanpunaisia. Eilen vihdoin myyjän avustuksella löysin Kicksistä liikkeen oman merkin punan sävyssä Dark Spirit ja se oli just se mitä mä hain! 11,90 € oli hintaa tällä.


Joonaksen mielestä tää on gootti mutta mä tykkään tästä. Mustalle huulipunalle mä en lämpeä yhtään mutta tää on tarpeeksi synkkä ja dramaattinen mulle! Mitä mieltä te ootte?

PS. Miinuksena toki, että pitää olla tosi varovainen ettei punaa joudu hampaille kuten näissä kuvissa. :D

PPS. Muutamasta muustakin huulipunasta on tulossa juttua pian, stay tuned!

10 kommenttia:

  1. Aivan täydellisen värinen puna! Vähän tummemmat on juurikin toivottua vaihtelua tuttuihin ja turvallisiin sävyihin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näin mäkin sen ajattelen! Kiva vähän revitellä! :)

      Poista
  2. Vau toi sävy sopii sulle mielettömän hyvin! Oot niin kaunis :)!

    VastaaPoista
  3. Mullakin on yksi YSL:n tumma puna, se on enemmän ruskeansävyinen, mutta en ole oikein osannut sitä käyttää. Jotenkin aina nuoleskelen huulia ja puna ei kestä tai sit just se jää hampaisiin. Ja sitten tumma puna sopii paremmin muhkeahuulisille. Musta tuntuu, että mun ylähuuli on liian kapea tummalle punalle. Lotta, minkä väriset sun silmät on, onko ne tummansiniset vai harmaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruskeansävyiset on kyllä vaikeita, kylmät sävyt on enemmän mun mieleen! :) Huultenrajauskynä on ihan ehdoton näin tummille sävyille (oikeastaan käytän sellaista kyllä aina!) ja sillähän saa ylähuulta muokattua vähän isommaksi jos tuntuu, että se on liian kapea. ;) Mun silmät on siniset, luonnonvalossa tulee paremmin esille miten siniset ne onkaan!

      Poista
  4. en osais itselleni kuvitella noin tummaa ollenkaan, mutta sulla tuo näyttää aivan upealta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Tumma voi kyllä monille tuntua pelottavalta mutta sitten kun sitä kokeilee niin tykkääki. ;)

      Poista
  5. Toi näyttää tosi upealta, voisin hyvin ottaa saman sävyn itsellenikin! ♥

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -