Going on a boat

Tänään on luvassa vuoden ensimmäinen ulkomaanmatka. Reissu on niinkin eksoottiseen kohteeseen kuin Tukholmaan mutta minulle se on isompi juttu sillä tämä on tavallaan minun ensimmäinen kerta Tukholmassa sekä samalla ruotsinristeilyllä! Jännää! Olen kerran aikaisemmin ollut nopeasti Tukholmassa mutta olin silloin tarhaikäinen joten ei sitä oikein lasketa. Tämä on aiheuttanut kaveripiirissä hilpeyttä sillä onhan se vähän outoa, että jollekin suomalaiselle ei Tukholma ole tuttu paikka ja varsinkaan kun olen vielä suomenruotsalainen. :D En osaa selittää asiaa muuten kuin sillä, että matkustaessa olen aina lähtenyt jonnekin kauemmas. Nyt on kuitenkin tämän kaupungin vuoro ja olen älyttömän innoissani!


Risteilylle lähdetään ystäväni kanssa ja luvassa on shoppailua, ruokaa (odotan pelottavan paljon laivan buffettia!) ja pari hauskaa päivää parhaan ystäväni kanssa! Ostoslistalla on ainakin Victoria's Secretin pikkareita jotka on ihan mun lemppareita! Muuta ostoslistalla ei ole mutta eiköhän jonkun verran tili tyhjene reissussa! ;)

Palataan tiistaina kunhan olen takaisin koneen äärellä! :)

Kuvat: Pinterest.com

3 kommenttia:

  1. Mukavaa matkaa! Mulla on vähän sama juttu. Olen käynyt Tukholmassa joskus ala-asteikäisenä vanhempien kanssa, vaikka meillä on paljon sukulaisiakin siellä :) Ehkä ensi kesänä voisi käydä, kun pitkästä aikaa on oikea kesälomakin.

    VastaaPoista
  2. Oi, ihanaa reissua! Ulkomaanmatkahan se tuokin on, vaikkakin ei kauas. ;) Mutta, niin sama vika kyllä mullakin! En oo ikinä Tukholmaan päässyt, vaikkakin se on varmasti upea paikka ja eroaa hyvinkin paljon Suomesta. Jotenkin sitä ajattelee, että jos kerran Oulusta lähtee niin pitää sitten mennä kerralla kauemmas. :)

    VastaaPoista
  3. Miten mä löysin nyt vasta sun blogin, täähän on ihan huippu! Ihania juttuja ja kuvia - ja selvää panostusta. :)

    http://herttamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -