This week

Tällä viikolla olen ollut flunssassa joka on ihmetytttänyt minua valtavasti. En ole kovinkaan usein kipeä joten kolmas flunssa tälle vuodelle on tuntunut suoraan sanottuna kohtuuttomalta. Hetkittäin on tullut sellaisia "God, why me"-hetkiä. Flunssa on kuitenkin nyt melkein jo selätetty ja voiton puolella ollaan. Pari vapaapäivää tekee hyvää näin viikonloppuna.

Tällä viikolla olen ollut töissä, organisoinut uusia työkuvioita, ollut lätkämatsissa, juonut viiniä ihanien ihmisten kanssa, katsonut ihan liian monta jaksoa How I met Your Motheria ja juonut ihan älyttömän paljon vettä. Tuo veden juominen on mun paras vinkki jos haluaa tervehtyä nopeasti, auttaa ainakin itselläni.

Aika paljon on siis ehtinyt tapahtumaan tällä viikolla mutta sitten toisaalta taas ei yhtään mitään. Ensi viikolle mulla on luvassa yksi tosi kiva arvonta tänne ja maanantaina vien kirpparille vaatteita ja asusteita P-A-L-J-O-N. Muutama postauskin olisi tarkoitus kirjoittaa sillä ensi viikko menee tenttiin lukiessa. Nyt kuitenkin odotan, että Joonas tulee töistä kotiin ja laitan pizzan uuniin! Ihanaa viikonloppua kaikille!


4 kommenttia:

  1. Minne kirpparille olet viemässä tavaraa? Mukavaa viikonloppua sulle myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vien Espooseen Mankkaalle Akseli -nimiselle kirpparille. Se on yks mun lemppareita! :)

      Poista
  2. Mullakin on ollut kaverin kans just pari viikkoa kirppispöytä. Ihana saada tilaa vaatehuoneeseen :D

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :D Ihana saada vähemmän kamaa kannettavaksi muutossa!

      Poista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -