ART

Mun mielestä sisustuksessa on aina ollut vaikeinta valita taulut. On tosi vaikeaa tietää, että mihin ei kyllästy ja mistä tykkää vielä vuosien päästä. Olen tykännyt todella paljon Uniikkikodilta saadusta karttataulusta joka koristaa tällä hetkellä olohuoneemme seinää. Se löytää paikkansa ihan varmasti uudestakin kodista mutta nyt tarvitaan vähän lisää tauluja joten olen ollut sen asian suhteen silmät auki viime aikoina. Yksi suosikkipaikkojani käydä katsomassa siistejä tauluja on Fredrikinkadulla sijaitseva Inter-art. Liike on itseasiassa isäni ystävän omistama ja meillä onkin jo yksi taulu hänen liikkeestä. Erityisesti ollaan Joonaksen kanssa tällä hetkellä isketty silmämme liikkeen Urban Art -osioon.

Näiden taulujen lisäksi mä tykkään tekstitauluista. Toki niitäkään ei saa liikaa olla mutta pari näyttää mun mielestä oikein hyvältä. Tilattiinkin Sealoe.se -sivustolta yksi printti ja varmaan tulee tehtyä jotain DIY-projektia toisten tekstitaulujen kanssa. Mikä alla olevista tauluista on eniten teidän mieleen?

Kuvat: http://sealoe.se/

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -