Whiskey

Tiedättekö sen fiiliksen kun löydätte jotain mistä olette kauan haaveilleet ja etsineet kissojen ja koirien kanssa? Se on ihan huippua. Vielä parempaa oli kun löysin jotain mistä Joonas on pitkään haaveillut. Kyse on täydellisestä viskikarahvista.


Joonas on haaveillut täydellisestä viskikarahvista joka voi olla esillä kirjahyllyssä tai jonkun sivupöydän päällä ja siitä voi sitten kaataa itsellensä ja ystävillensä lasilliset. Mä olen kuunnellut tätä haaveilua pitkään ja aina katsellut vähän sillä silmällä kirppareilla käydessä, että jos sieltä löytyisi. Nyt Habitaren Antiikkimessuilla tärppäsi ja löysin tämän ihan täydellisen ison karahvin. Kuvassa ei kokoa näy mutta se on juuri sopivan kokoinen! Tämä pullo on peräisin ranskasta.

Olen tästä löydöstä ihan naurettavan iloinen. Aina ei ole tosiaan kyse siitä mitä itse saa vaan mitä voi antaa toiselle. Mä olen aina tykännyt siitä vielä enemmän kuin itse lahjojen saamisesta! :)

1 kommentti:

  1. Onpa kaunis! Toiselle löytöjen tekeminen on tosiaan usein vielä mukavampaa kuin omien haaveiden toteuttaminen. :)

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -