Balmain hiustenhoidossa

En ole aikoihin ostanut hiustenhoitotuotteita sillä niitä on kotona kaapeissa enemmän kuin tarpeeksi. Nyt kuitenkin vähän aikaa sitten Sokoksen -40% hiustenhoitokampanja sai minutkin ostoksille ja ostin Balmainin tuotteita. Olen jo pitkään halunnut kokeilla näitä tuotteita ja suoraan sanottuna pakkaukset puhuttelivat minua näissä kaikista eniten. Meillä on mustavalkoinen kylpyhuone joten tuotteet sopivat ihan täydellisesti sinne.

Balmainin hiustenhoitotuotteet tuoksuu aivan ihanalta ja osittain siksi näitä on ilo käyttää. Mulle tuoksut on todella tärkeitä, ei saa olla liian karkkimaista mutta pitää silti tuoksua naiselliselta. 


Ostin itselleni seuraavat tuotteet:

♡ Volume shampoo
♡ Volume Conditioner
♡ Dry shampoo
♡ Leave-in conditioning spray

Suosikkini on ehdottomasti kuivashampoo joka on ihan mieletön. Puhdistaa hiukset, antaa tarpeeksi pitoa mutta ei jätä hiuksia valkoiseksi. Voisin jopa sanoa, että tämä on paras kuivashampoo mitä olen ikinä käyttänyt. Harmi, että hinta on sen verran tyyris, että ihan jokapäiväiseen käyttöön en tätä raaski osta.

Hyvänä kakkosena tulee tuo jätettävä hoitoaine. Käytän öljyä hiuksiini päivittäin mutta tykkään suihkuttaa tähän luonnonkiharaan hiukseen jätettävää hoitoainetta aamuisin ennen kun harjaan hiukseni. Harjaaminen sujuu huomattavasti helpommin ja hiuksiin jää tuo ihana tuoksu.

Shampoosta ja hoitoaineesta minulla ei ole niin paljoa sanottavaa sillä en oikeastaan huomaa niissä eroa aikaisemmin käyttämiini merkkeihin (joihin siis olen ollut myös tyytyväinen!). Antaa hyvin volyymiä ainakin. Olen huono arvostelemaan hiustenpesuaineita sillä en huomaa merkittäviä eroja niissä. Hyvä tuoksu näissäkin ja plussaa pumppupulloista!


Onko teillä kokemuksia näistä tuotteista? :)

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -