Super Duper Strenght

Tämä viikko on mennyt hieman nihkeästi kun maanantaina kaksi viisaudenhammasta revittiin suustani. Koko toimenpide ei ollut minulle lainkaan niin paha kun olen ihmisiltä kuullut ja siksi pelännyt suoraan sanottuna ihan helvetisti. Tietysti tämä toimeenpide on kaikilla yksilöllinen mutta jos joku muu kamppailee noiden ikävien hampaiden kanssa niin suosittelen peloista huolimatta hoitamaan asian pois alta, ei se niin paha ollut. Toki olen koko viikon ollut antibiootti- ja särkylääkekuurilla ja suuni on täynnä tikkejä mutta siitä huolimatta, helppo toimenpide.

Olen ihan valtavan ylpeä siitä, että sain asian hoidettua päivystyksessä puolessa tunnissa. Olen jo vuosia ollut varma, että tähän toimenpiteeseen pitää tämä hammaslääkärikammoinen nukuttaa joten kun selvisinkin ilman oli tämä minulle voitto. Voitin pelkoni ja säästin ihan hemmetisti rahaa!


Säästäessäni rahaa ajattelin, että voin ostaa itselleni jotain kivaa ja tuttuni laittaessa myyntiin nämä upeat käytetyt Karen Walkerin Super Duper Strenght -aurinkolasit en miettinyt pitkään. Olen ihaillut näitä tutullani jo vuosia ja halunnut ostaa samanlaiset mutta lasit ovat olleet aika hintavat eikä niitä ole ollut saatavilla Suomesta. Nyt oli siis loistava aika ostaa nämä reilu satasella! :)

I love them!

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -