Get the glow

Sana hehku on niin kuin musiikkia mun korville. Kaikki tuotteet joissa mainitaan "glow" ovat ihan kuin magneetteja mulle. Valoheijastavat meikkivoiteet, hohdevoiteet, primerit jotka lisäävät hehkua, you name it I want it.

Tein pari vuotta sitten Glamglown kanssa yhteistyötä ja merkin suositut kasvonaamiot ovat edelleen tänä päivänä käytössäni. Seuraavaksi merkki julkaisi puhdistustuotteet joista olen myös tykännyt, vaikka eivät kuitenkaan ole päässeet päivittäiseen käyttööni. Jokunen aika sitten näin Facebookissa kuinka Glamglow on tuonut markkinoille oman meikin kiinnityssuihkeen joka samalla antaa kasvoille hehkua. No arvaatte varmaan, että seuraavana päivänä marssin työpäiväni jälkeen suoraan Stockmannille tutkimaan Glamglown hyllyä.


Valikoimaan oli tullut muutakin kuin tuo setting spray. Päivävoide ja yövoide jotka tuoksuivat huumavalta ja tekivät minuun heti vaikutuksen. Sain testerit kotiin mukaan sillä olin lähes varma, että kuivalle iholleni nämä tuotteet eivät olisi tarpeeksi kosteuttavia. Olin kuitenkin väärässä ja kävin ostamassa myös nämä kokeilun jälkeen.

Glowstarter Mega Illuminating Moisturizer on päivävoide joka antaa ihan mielettömän hehkun olematta kuitenkaan överi. Tuotetta myydään kolmessa eri sävyssä joista mulla on keskimmäinen sävy eli 02 Nude. Tuote sisältää hyaluronihappoa, vitamiineja, antioksidantteja sekä heleyttäviä helmiäishiukkasia, jotka häivyttävät ihon pieniä virheitä.

Tykkään tästä tuotteesta ihan mielettömästi! Sopii myös täydellisesti meikkivoiteen alle ja epäilyistäni huolimatta sopii myös kuivalle iholle.


Dream Duo Overnight Transforming Treatment -yövoide sisältää nimensä mukaan kaksi tuotetta joita levitetään päällekäin. Seerumin ja paksumman voiteen jotka tekevät yhdessä ihosta välittömästi täyteläisen ja pehmeän. Aamulla iho on kosteutettu ja todella pehmeä. Tästä tuotteesta tuli ehkä jopa mun suosikkiyövoide!

Tuote jonka perässä alunperin ostoksille marssin eli tuo Glowsetter Makeup setting spray taas ei ole tehnyt niin isoa vaikutusta. Tuote tuoksuu ihanalle ja levittyy iholle todella hienojakoisena sumuna mutta en itse huomaa, että tuote toisi mitään ekstrahehkua. Olen käyttänyt myös Nyxin ja Macin kiinnityssuihkeita ja edelleen pidän niistä enemmän. En vain huomaa mitään eroa meikin kestävyydessä tai siinä miltä meikki näyttää tämän tuotteen jälkeen.


Oletteko te kokeilleet näitä tuotteita?

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -