Kesälaukku

Olen haikaillut pidemmän aikaa vaalean laukun perään. Laukkukokoelmassani on paljon mustia laukkuja ja jopa värikkäitä yksilöitä mutta vaaleaa arkilaukkua ei tällä hetkellä ole. Viikonloppuna kun oltiin kävelemässä kohti keskustaa ehdotin Joonakselle, että poikettaisiin Espalla sijaitsevassa Luxbagissä. Haaveilin uudesta laukusta mutta kerrankin oli niin, ettei mitään tiettyä laukkua tai edes merkkiä ollut tiedossa.

Luxbagin omistajat ovat aina yhtä ystävällisiä ja nytkin auttoivat minua löytämään etsimäni. Kävelin liikkeeseen epävarmana siitä, että edes löytäisin mitään sillä minä olen yleensä aika harkitseva shoppailija ja kuten sanoin, yleensä tiedän mitä olen hakemassa. Kerroin Chloén kengistäni joihin minulla ei ollut sopivaa laukkua ja niin myyjät keskustelivat keskenään hetken ja löysivät varastosta juuri etsimäni. Chloén Marcie Mini -laukun joka on täysin saman värinen kuin kenkäni.

En ole oikein koskaan ollut tämän laukun fani, vaikka sen olemassa olosta olenkin tiennyt. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa tätä sovittaessani ihastuin hetken empimisen jälkeen. Tämä laukkuhan on ihan törkeen söpö! Samalla boheemi ja kaunis. Täydellisen kokoinen ja ihana kevyt laukku. Tänne mahtuu kaikki mitä minä tarvitsen ja silti laukku pysyy kevyenä.


Ennustan tästä laukusta kevään ja kesän käytetyintä laukkua!

1 kommentti:

  1. Ihana! Voisitko kertoa kuinka paljon maksoi? Kiinnostaa kovasti tietää missä hinnoissa Luxbagin hinnat on, onko heillä kova kate.

    VastaaPoista

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -