WISH LIST



Olen innostunut pilkullisista vaatteista tänä vuonna. Haaveilen täydellisen mallisesta pitkästä sifonkisesta mekosta. Juuri tuollaisesta, kuin tuo Gannin tummansininen upeus

Mulla on ollut jo pitkään laukkukokoelmassa paikka auki mustalle isolle laukulle. Tänä vuonna on pakko saada ostettua sellainen, sillä tarve on kova. Olen ollut tämän ostoksen kanssa hyvin nirso ja siksi mikään ei ole kelvannut. Tuo Célinen laukku näyttää kuvassa kivalta, mutta täytyy vielä käydä sovittelemassa. 

Herään vähän myöhässä tähän trendiin, mutta olen vasta viime aikoina iskenyt silmäni Guccin Princeton -pistokkaisiin, joissa on karvavuori. Kengillä on ihan hirvittävästi hintaa, mutta ehkä jonain päivänä ostan ne. 

Häämatkalla Havaijilla ihastuin palavasti uimapukuihin. En ollut käyttänyt uimapukua varmaan lapsuuden jälkeen mutta tuolla matkalla käytin ainoastaan sellaista. Tällä hetkellä minulla on vain yksi uimapuku joten tällaiselle raidalliselle olisi ehdottomasti kaapissa tilaa. 

Vaaleanpunaista täydellistä neuletta olen etsinyt jo ikuisuuden. Luulin löytäneeni sen jo pari kuukautta sitten, kun ostin Filippa K:lta vaaleanpunaisen neuleen, mutta ei. Se on muuten ihana, mutta nukkautuu helposti. Tämä Rag&Bonen neule näyttää melko potentiaalisesta. 

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -