Vacation mode

Neljän viikon kesälomani on alkanut! Eilen juhlistin loman alkamista juoden alkoholitonta viiniä ystäväni kanssa. Ennen raskauttani viini-illat ystävieni kanssa olivat elämän suola ja olen niin onnellinen ettei näistä illoista ole tarvinnut luopua, vaan hyviä alkoholittomia vaihtoehtoja on paljon! Tänäänkin on ystävän juhlat mihin olen menossa. Mieheni on koko viikonlopun parhaan ystävänsä polttareita viettämässä, joten minä olen yksin kotona.

Tänään päivällä tarkoituksenani on käydä keskustassa katsomassa, jos eräästä liikkeestä löytyisi yhdet tietyt sandaalit, joista haaveilen. Näen myös entistä poikaystävääni sekä hänen perhettään. En ole varma olenko blogissani koskaan maininnut siitä, että he ovat edelleen osa elämääni. Vuodet vierivät, mutta me pidämme yhtä ja hänen perheensä on minulle kuin toinen perhe. Olen siitä valtavan kiitollinen.


Raskauteni on edennyt puoliväliin ja olo on viime aikoina ollut todella hyvä, mutta valehtelisin jos väittäisin, ettei tämä loma olisi tullut hyvään saumaan. Voisin ensi viikolla tehdä postauksen siitä, miltä ensimmäinen lomaviikkoni näyttää. Viikko kanssani -postaus. Arkena päiväni täyttyvät pitkälti töistä ja lepäilystä, joten nyt kun on aikaa tehdä jotain, postauksesta tulisi varmasti mielenkiintoisempi.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -