Parhaat rintaliivit raskauden aikana

Alusvaatteiden istuvuus on aina todella tärkeää ja niin myös raskauden aikana. Monilla rintojen koko vaihtelee elämän aikana ja etenkin raskauden aikana se on erittäin tavallista. Itselläni ei ole tullut mitään huomattavaa muutosta rintoihin raskauden aikana, vaan kuppikoko on pysynyt samana jo vuosien ajan.

Minulla raskausvatsa alkaa kuitenkin heti rinnan alta, joten jouduin heti vatsan kasvaessa sanomaan hyvästit kaarituellisille rintsikoille ja etsimään sopivampaa ratkaisua. Ratkaisu löytyi Calvin Kleinin alusvaatteista. Olen ennenkin käyttänyt heidän "toppi"-rintsikoita ja kun menin ostamaan niitä lisää, myyjä suositteli minulle näitä rintsikoita. Olen aivan myyty näille. Mulla on useampi ystäväkin, jotka vannovat näiden nimeen, vaikka eivät ole raskaana. Kyseessä on mahdollisesti maailman mukavimmat rintsikat.


Taidan pian taas suunnata Calvin Kleinin liikkeeseen ostamaan näitä lisää. Tästä mallista löytyy viittä eri väriä. PS. Mistä tämä maha on yhtäkkiä ilmestynyt? Enää ei ole paljoa raskautta jäljellä.

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -